Menu

Hajdu Istvánné

Borpiac

2900 Ft

A borpiacon is azok a cégek sikeresek, amelyek piacképes értéket teremtenek, tudnak új piacokat szerezni és a már meglévőket megtartani. A folyamat a piackutatással kezdődik, hogy…

Könyvespolcra teszem
Kosárba rakom

Kulcsszavak:

szőlészet-borászat    közgazdaság-tudomány    élelmiszer    tankönyv    borkultúra    borpiac

A borpiacon is azok a cégek sikeresek, amelyek piacképes értéket teremtenek, tudnak új piacokat szerezni és a már meglévőket megtartani. A folyamat a piackutatással kezdődik, hogy megismerjék a vevők szükségleteit, igényeit, azokat a tényezőket, amelyek befolyásolják a borfogyasztók vásárlói magatartását. A piackutatás kiterjed a piac szegmentumokra bontására és olyan célpiacok meghatározására is, amelyeket a vállalkozás a leghatékonyabban tud ellátni.
Ezeket az ismereteket tartalmazza könyvünk, közérthető módon tárgyalva a piackutatás alapvető elméleti összefüggéseit, módszereit és technikáit. A jobb megértést a borászatból vett példák és kutatási eredmények bemutatása szolgálja.

Kiadó Mezőgazda Kiadó
Terjedelem 208 oldal
ISBN 9789632862118
Kötés kötve
Kiadás éve 2005
Méret 170x240 mm

Kapcsolódó könyvek



A könyvet hozzáadtuk a könyvespolchoz

A könyv a kosárba került