Menu

Hansághy Péter

Marketing a lovasturizmusban

3900 Ft

Kötetünk szerzője 1951-ben született Győrött. A középiskolát a Pannonhalmi Bencés Gimnáziumban végezte, majd a Kereskedelmi és Vendéglátóipari…

Könyvespolcra teszem

A könyv jelenleg nem kapható.

Kulcsszavak:

közgazdaság-tudomány    állatvilág    szakkönyv    állattartás    lovak    lovasturizmus

Kötetünk szerzője 1951-ben született Győrött. A középiskolát a Pannonhalmi Bencés Gimnáziumban végezte, majd a Kereskedelmi és Vendéglátóipari Főiskolán a vendéglátó-ipari és idegenforgalmi szakot végezte el. Ezután két évig reklámot tanult, majd a Budapesti Közgazdaság-tudományi Egyetemen szerzett marketing szakközgazdász diplomát.
A lovaglással 11 éves korában kötelezte el magát. Több évtizedes versenyzői múlttal a háta mögött jelenleg díjlovaglásban nemzetközi, díjugratásban és fogathajtásban országos bírói minősítéssel rendelkezik.
Munkahelyei a turizmushoz és a marketinghez kötődtek. Volt vezetője vállalkozásoknak és maga is vállalkozott, emellett több mint 10 éve tanít különböző főiskolákon marketinget, fogyasztói magatartást. Németül és angolul beszél.
Mint ahogy könyvéből is kitűnik, eltér a véleménye azokétól, akik a marketinget főleg közgazdasági kategóriaként értelmezik, ugyanis pszichológiai tanulmányai és a vállalkozói világban eltöltött több évtizedes tapasztalata gondolkodásmódját is jelentősen befolyásolja.

Terjedelem 118 oldal
Kiadó Mezőgazda Kiadó
ISBN 9789639239739
Kötés kötve
Kiadás éve 2000
Méret 170x240 mm
Képek, ábrák 6 ábrával
Sorozat Lovasakadémia

Kapcsolódó könyvek



A könyvet hozzáadtuk a könyvespolchoz

A könyv a kosárba került