Claudia Brandstätter

Pincétől a piacig

2900 Ft

Egy vállalkozás akkor sikeres, ha tud új piacokat szerezni, és meg tudja tartani a már meglévőket. A szerző azt a tíz legfontosabb alapelvet mutatja be könyvében, amelynek…

Könyvespolcra teszem
Kosárba rakom

Kulcsszavak:

szőlészet-borászat    közgazdaság-tudomány    kertészet    élelmiszer    szakkönyv    bormarketing    technológia

Egy vállalkozás akkor sikeres, ha tud új piacokat szerezni, és meg tudja tartani a már meglévőket. A szerző azt a tíz legfontosabb alapelvet mutatja be könyvében, amelynek segítségével és alkalmazásával befolyásolhatjuk a borfogyasztók vásárlói magatartását, illetve a legjobb kiszolgálásban részesíthetjük vevőinket.
1. alapelv: A vállalkozás és a célcsoportok trendjeinek megtalálása.
2. alapelv: Folyamatos koncentrálás a célcsoportra.
3. alapelv: Legyenek erősségeink.
4. alapelv: Használjuk ki a piaci lehetőségeket.
5. alapelv: Legyenek határozott elképzeléseink.
6. alapelv: Jól megválasztott pozícióra és profilra kell törekedni.
7. alapelv: Nem szabad szem elől téveszteni a célokat.
8. alapelv: Ragaszkodni kell a tervekhez.
9. alapelv: Mindent meg kell tenni a jó célcsoportért.
10. alapelv: Az ellenőrzést nem szabad elhanyagolni.

Kiadó Mezőgazda Kiadó
Terjedelem 69 oldal
ISBN 9789632865959
Fordító Márkus Pál és Molnár Eszter
Kötés kötve
Kiadás éve 2010
Méret 140x200 mm
Sorozat Borász akadémia

Kapcsolódó könyvek



A könyvet hozzáadtuk a könyvespolchoz

A könyv a kosárba került